برای شکست توطئه‌های امپریالیسم و دشمنان مردم و میهن، تداوم سیاست خارجی دولت سیزدهم و پاسخ به مطالبات ملّت، در انتخابات دورهٔ چهاردهم ریاست‌جمهوری شرکت کنیم!

Print Friendly, PDF & Email

مردم شریف و مبارز ایران،

میهن ما پس از بروز حوادث تلخ اخیر برای مسئولان رده‌اول کشورمان لحظات خطیری را از سر می‌گذراند.

دشمنان موجودیت کشورمان ایران، بار دیگر تلاش خود را برای ایجاد تفرقه و تشنج در میان مردم به‌ کار خواهند گرفت.

انتخابات پیش رو از مهم‌ترین دوره‌ها در تعیین سرنوشت مردم ایران است. ایران ما، که در ۴۵ سال گذشته مقاطع حساسی را پشت سر گذاشته، اینک در یکی از پیچ‌های تند تاریخ پس از انقلاب قرار گرفته است.

جهان با طرد نظام تک‌قطبی، به سوی ایجاد یک نظم متعادل و متوازن در حرکت است و کشور ما نیز در این روند نقشی کلیدی بر عهده دارد. 

وضعیت موجود ایجاب می‌کند که ملّت فهیم ایران با درکی صحیح از اوضاع منطقه و جهان، برای نشان‌دادن وحدت و همبستگی ملّی، به پای صندوق‌های رأی بروند و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

بکوشیم آن خط و گفتمانی در انتخابات پیروز شود که ضمن تداوم سیاست خارجی دولت سیزدهم، متعهد به خدمت در راه توسعهٔ عدالت‌محور کشور و یاری‌رساندن به محرومان باشد.

هموطنان گرامی! شما نشان داده‌اید که علی‌رغم همۀ سختی‌ها و با همۀ خون‌دل‌ خوردن‌ها، و وجود نارضایتی‌های به‌حق از بسیاری از نابسامانی‌‌ها و معضلات اجتماعی، آنجا که نیاز به حفظ امنیت و مصالح کشور در میان بوده است، دلیرانه ایستادگی کرده‌اید و چه حماسه‌ها که نیافریده‌اید؛ شما به دنیا نشان داده‌اید که می‌خواهید سرنوشت کشورتان را، خود به دست خود رقم بزنید.

آنچه ایران ما امروز بیش از همیشه به آن نیاز دارد، تداوم مقاومت در برابر سلطۀ امپریالیسم، دست رد زدن به سینهٔ سرمایه‌داری حریص و قطع نفوذ آن در دستگاه حکومتی، ارتقای جایگاه طبقات کم‌برخوردار جامعه، برقراری عدالت اجتماعی، و بسط آزادی‌های دمکراتیک همچون ایجاد و تقویت تشکل‌های کارگری و شوراهای محلی است.

این مهم، تنها در پرتو فراهم‌ساختن زمینه و شرایط برای مشارکت آحاد ملت در ادارهٔ امور کشور، و از بین بردن فاصلهٔ عظیم بین فقر و ثروت میسر می‌شود.

اینک زمان آن فرا رسیده است تا به کاندیدایی رأی دهیم که آرمان‌ها و برنامه‌هایش به آرمان‌های انقلاب و اندیشهٔ اصولی و تعیین‌کنندهٔ «عدالت اجتماعی» نزدیک‌تر بوده و مدافع منافع ملّت و پیگیر اجرای اصول مترقی اما اجرانشدهٔ قانون اساسی و متعهد به حرکت در جهت تحقق جهان چندقطبی و عادلانه باشد.

جمعی از هواداران اتحاد چپ ضدامپریالیست ایران

 ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

٪ نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *