خالص‌سازان ۹۸ نفرند، اندازهٔ ۲ اتوبوس

Print Friendly, PDF & Email

به‌گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ۳۰ آبان ۱۴۰۲، صادق محصولی با حمایتش از روند خالص‌سازی بار دیگر خود، جبهه پایداری، و حتی حلقه ارومیه را بر سر زبانها انداخته است ـــ از ثروت نجومی‌اش تا بازخوانی پاکسازی‌ها از سوی حلقه ارومیه.

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا و نمایندهٔ اردبیل در مجلس نهم، از تحرکات و قدرت‌گرفتن دوبارهٔ «حلقه ارومیه» سخن می‌گوید و تأکید دارد؛ این حلقه که تعدادشان به اندازه ۲ اتوبوس است، به‌مرور با افرادی در قم همراه شدند و اکنون با عنوان جبههٔ پایداری فعالیت می‌کنند و مهندسی خالص‌سازی را بر عهده دارند.»

او، که با خبرگزاری خبرآنلاین گفت‌وگو می‌کرد، برای کنار زدن خالص‌سازها یک شرط مهم را مطرح، و تأکید می‌کند: «امیدوارم شورای نگهبان به‌عنوان محل مقابله با ادبیات دیکتاتوری در مقابلشان ایستادگی کند.»

به‌گفتهٔ او: «خالص‌سازی یعنی شایسته سالاری، اما ما مخالف این حرف و منطق هستیم. خالص‌سازی از همان مظلوم کردن حمید و مهدی باکری شروع شد و اتفاقاً خود ایشان هم شروع کرد. خالص‌سازی مخالف عدالت است، یعنی افراد حلقهٔ خاص، یعنی حلقه ارومیه بر مملکت حاکم شوند، بقیه آدم ها هم هیچ. خالص سازی کرامت انسان‌ها را هدف قرار داده است و می‌گوید انسان ها لیاقت و شایستگی هم داشته باشند ولی آدم ما نباشند در مدار مدیریت قرار نمی‌گیرند.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *