در یک حملۀ تروربستی به مقر انتظامی راسک در سیستان و بلوچستان یازده نفر به‌شهادت رسیدند

Print Friendly, PDF & Email

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از به شهادت رسیدن ۱۱ نفر از نیروهای «فراجا» در حملهٔ تروریستی به مقر انتظامی خبر داد. در همین راستا، علیرضا مرحمتی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگوی تلفنی با شبکهٔ خبر، دربارهٔ جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۲ نیمه‌شب بود که تعدادی از تروریست‌ها با یک اقدام ناجوانمردانه به مقر نیروی انتظامی شهرستان راسک حمله کردند. متأسفانه در این حملهٔ تروریستی ۱۱ نفر از افسران ارشد، سربازان و نیروهای ما در «فراجا» به‌شهادت رسیدند. وی ادامه داد: همچنین تعدادی هم مجروح شدند. افرادی که در مقر انتظامی بودند شجاعانه با این تروریست‌ها جنگیدند که تعدادی از مهاجمین را کشته و زخمی کردند. در حال حاضر، وضعیت شهر عادی است و اقدامات لازم دارد صورت می‌گیرد و اطلاعات تکمیلی را بعداً به اطلاع خواهیم رساند.

پشت پردهٔ حملات تروریستی راسک چه کسانی هستند؟

به‌گزارش ایرنا، مولوی عبدالغنی دهانی، مدرس حوزهٔ علمیهٔ اهل سنت زاهدان گفت: پشت پردهٔ حملات تروریستی در کشور، به‌ویژه سیستان و بلوچستان، سرویس‌های جاسوسی اسرائیلی‌ و آمریکایی هستند که از لحاظ فکری و تجهیزاتی مزدوران را تجهیز می‌کنند. مولوی عبدالغنی دهانی، ضمن محکوم کردن حادثهٔ تروریستی نیمه‌شب گذشته در راسک، اظهار کرد: اقدام تروریستی در مقر انتظامی این شهرستان اتفاق ناجوانمردانه‌ای بود که باعث شهادت و زخمی شدن جمعی از حافظان امنیت کشور به‌دست تروریست‌های کور دل شد.

وی با بیان اینکه پشت پرده این اتفاقات کسانی هستند که خواهان امنیت کشور نیستند و به‌دنبال ایجاد ناامنی در سیستان و بلوچستان هستند، ادامه داد: مزدوران به‌دنبال این موضوع‌اند تا با استفاده از ناامنی‌ها بتوانند از احساسات مردم سواستفاده کنند. وی ادامه داد: با توجه به این‌که منطقه مَکُران در سیستان و بلوچستان قرار است یک منطقهٔ اقتصادی شود و کشورهای زیادی برای سرمایه‌گذاری بیایند، این تروریست‌ها به‌دنبال ایجاد ناامنی هستند تا سرمایه‌گذاران را از این منطقه فراری دهند.

وی با اشاره به این‌که منافقان خود را مدافع مردم می‌دانند، گفت: حقوق مردم از کشتن محافظان امنیت به‌دست نمی‌آید اگر حق و حقوقی هم وجود دارد باید با مطالبه‌گری به‌دست بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *